Ақмола облысы білім басқармасы "Астрахан ауданы, Астрахан ауылы, № 15 психологиялық - педагогикалық түзету кабинеті" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
КГУ "Кабинет психолого-педагогической коррекции №15, село Астраханка, Астраханский район" Управления образования Акмолинской области

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

"Арнайы білім беру ұйымдары түрлерінің қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы"

23.02.2018

"Арнайы білім беру ұйымдары түрлерінің қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы"

Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2017 жылғы 14 ақпандағы № 66 бұйрығы. Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде 2017

жылғы 7 сәуірде № 14995 болып тіркелді. "Білім туралы" 2007 жылғы 27 шілдедегі Қазақстан Республикасының Заңының

5-бабының 44-5) тармақшасына сәйкес БҰЙЫРАМЫН:

  1. Арнайы білім беру ұйымдарының түрлері қызметінің мынадай үлгілік қағидалары олардың оқу-тәрбие қызметін ұйымдастыру

нысанына сәйкес:

       1) осы бұйрыққа 1-қосымшаға сәйкес арнайы бөбекжай қызметінің үлгілік қағидалары;

       2) осы бұйрыққа 2-қосымшаға сәйкес арнайы балабақша қызметінің үлгілік қағидалары;

       3) осы бұйрыққа 3-қосымшаға сәйкес арнайы мектеп қызметінің үлгілік қағидалары;

       4) осы бұйрыққа 4-қосымшаға сәйкес арнайы мектеп-интернат қызметінің үлгілік қағидалары;

       5) осы бұйрыққа 5-қосымшаға сәйкес арнайы кешен "балабақша-мектеп-интернат"

қызметінің үлгілік қағидалары;

       6) осы бұйрыққа 6-қосымшаға сәйкес арнайы кешен "мектеп-интернат-колледж" қызметінің

үлгілік қағидалары;

       7) осы бұйрыққа 7-қосымшаға сәйкес психологиялық-медициналық-педагогикалық консультациялар

қызметiнің үлгілік қағидалары;

       8) осы бұйрыққа 8-қосымшаға сәйкес оңалту орталығы қызметінің үлгілік қағидалары;

       9) осы бұйрыққа 9-қосымшаға сәйкес психологиялық-педагогикалық түзеу кабинеттері қызметінің үлгілік қағидалары бекітілсін.

       2. "Даму мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған арнайы білім беру ұйымдарының түрлері қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Ресбуликасы Білім

және ғылым министрінің 2013 жылғы 4 шілдедегі № 258 бұйрығының күші жойылды деп танылсын (Қазақстан Республикасының нормативтік құқықтық актілерін мемлекеттік

тіркеу тізілімінде № 8629 болып тіркелген, 2016 жылғы 26 қыркүйектегі "Казахстанская правда" № 282 (27556) газетінде жарияланған.

      3. Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Мектепке дейінгі және орта білім департаменті (Ж.А. Жонтаева) заңнамада белгіленген тәртіппен:

     1) осы бұйрықтың Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркелуін;

      2) осы бұйрық мемлекеттік тіркелгеннен кейін күнтізбелік он күн ішінде осы бұйрықтың көшірмелерін ресми

жариялау үшін мерзімді баспасөз басылымдарына, сондай-ақ Қазақстан Республикасы нормативтік құқықтық актілерінің эталондық бақылау банкіне енгізу үшін

Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің "Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік

кәсіпорнына жолдауды; 3) осы бұйрықты Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің интернет-ресурсында орналастыруды;

      4) осы бұйрық Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінде мемлекеттік тіркеуден өткеннен кейін он жұмыс күні ішінде Қазақстан Республикасы Білім және

ғылым министрлігінің Заң қызметі және халықаралық ынтымақтастық департаментіне осы тармақтың 1), 2) және 3) тармақшаларында көзделген іс-шаралардың орындалуы туралы мәліметтерді ұсынуды қамтамасыз етсін.

    4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Білім және ғылым вице-министрі Э.А.Суханбердиеваға жүктелсін.

     5. Осы бұйрық алғашқы ресми жарияланған күнінен кейін күнтізбелік он күн өткен соң қолданысқа енгізіледі.

      Қазақстан Республикасының

Білім және

ғылым министрі

Е.

Сағадиев

      "КЕЛІСІЛДІ"

      Қазақстан Республикасының

      Денсаулық сақтау министрі

      __________ Е. А. Біртанов

      2017 жылғы 3 наурыз

      М. О./М. П.  

 

Қазақстан Республикасының

Білім және ғылым министрінің

2017 жылғы 14 ақпандағы

№ 66 бұйрығына

 

9-қосымша

 Психологиялық-педагогикалық түзеу кабинеттері қызметінің үлгілік қағидалары  1-тарау. Жалпы ережелер

      1. Осы Психологиялық-педагогикалық түзеу кабинеттері қызметінің үлгілік қағидалары

(бұдан әрі - Қағидалар) психологиялық-педагогикалық түзеу кабинеттерінің (бұдан әрі - ППТК) қызмет тәртібін айқындайды.

      2. ППТК арнайы түзетуші топтық, шағын топтық және жеке дамытушы бағдарламаларды іске

асыратын және ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларға кешенді психологиялық-педагогикалық көмек көрсету үшін құрылатын арнайы білім беру ұйымдарының бірі болып табылады.

 2-тарау.

Психологиялық-педагогикалық түзеу кабинеттері қызметінің тәртібі

      3. ППТК-не балаларды жіберу және орналастыру ата-аналардың (заңды өкілдердің) келісімімен ПМПК қорытындысы бойынша жүзеге асырылады. Балаларды ППТК-не қабылдау жыл бойы жүргізіледі.

       4. ППТК

психологиялық-педагогикалық көмекті ПМПК қорытындысы негізінде туылғаннан он

сегіз жасқа дейінгі ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларға:

      1) көру қабілеті бұзылған;

      2) есту қабілеті бұзылған;

      3) сөйлеу тілінің бұзылыстары бар;

      4) сөйлеу тілінің дамуы тежелген;

       5) тірек-қимыл

аппараты қызметінің бұзылысы бар;

      6) зерде бұзылыстары бар;

       7) психикалық дамуы тежелген;

      8) эмоциялық-ерік әрекетінде және мінез-құлқында бұзылыстары бар;

балаларға көрсетеді.

       Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту, орта, техникалық және кәсіптік білім

беру ұйымдарында түзету-педагогикалық көмек болмаған жағдайда, сондай-ақ орта

білім беру ұйымдарына тіркелген үйде оқитын балаларға түзету-педагогикалық

көмек болмаған жағдайда ППТК ондағы білім алушыларға

психологиялық-педагогикалық түзету көмегін көрсетеді.

       5. Түзете-дамыта оқытудың мазмұны осы Қағидаларға қосымшаға сәйкес нысан бойынша жеке дамыту бағдарламасымен (бұдан әрі - ЖДБ) айқындалады. ЖДБ ерекше білім

беруге қажеттілігі бар балалардың психофизикалық және сөйлеу тілінің дамуы мен жеке мүмкіндіктерін ескере отырып әзірленеді және баланың негізгі даму: сөйлеу

тілі, танымдық, әлеуметтік-эмоционалдық, моторикалық және өзіне-өзі қызмет ету аясын қамтиды.

       ЖДБ құру үшін баламен түзету жұмысының басым бағыттарын одан әрі анықтау үшін оның психофизикалық жағдайын кешенді тексеруді мамандар

(олигофренопедагог, сурдопедагог, тифлопедагог, мұғалім-логопед (логопед); педагог-психолог, психолог, әлеуметтік педагог) жүргізеді.

       6. ППТК-дегі түзете-дамыту процесін ұйымдастыру "Тиісті үлгідегі білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларын, оның ішінде балаларға арналған қосымша

білім беру бағдарламаларын іске асыратын білім беру ұйымдары қызметінің үлгілік қағидаларын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2013 жылғы 17

мамырдағы № 499 қаулысына сәйкес жылдық оқу жоспарымен және сабақ кестесімен реттеледі.

       7. ППТК-дегі ерекше білім беруге қажеттілігі бар балаларға түзете-дамыту тұрғысынан оқытуды ұйымдастырудың формалары жеке немесе шағын топтық және топтық сабақтар, консультативтік сабақтар, қысқа мерзімді топтар болып табылады.

  Топтар бір жас шамасы немесе әртүрлі жас шамасы қағидалар бойынша жинақталады. Топтар саны ППТК және түзету-педагогикалық жұмысты жүзеге асыру үшін арнайы жағдайлардың болуымен айқындалады.

      8.

Сабақтың ұзақтығы ерекше білім беруге қажеттілігі бар баланың жасына байланысты:

      1) жеке сабақтар – 20-30 минутты;

      2) екіден бес жасқа дейінгі мектепке дейінгі кіші жастағы балаларға арналған топтық сабақтар – 35-40 минутты;

       3) мектепке дейінгі ересек бестен жеті жасқа дейінгі және мектеп жасындағы алтыдан он сегіз жасқа дейінгі балаларға арналған топтық сабақтар – 35 минутты құрайды.

       9.

Мемлекеттік білім беру ұйымдары қызметкерлерінің үлгі штаттарын және педагог қызметкерлер мен оларға теңестірілген адамдар лауазымдарының тізбесін

бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2008 жылғы 30 қаңтардағы № 77 Қаулысына сәйкес ППТК-де олигофренопедагог, мұғалім-логопед (логопед),

сурдопедагог, тифлопедагог, педагог-психолог лауазымдары есеппен әр топқа 1 штаттық бірлік қарастырылады. білім алушылар санына байланысты, әлеуметтік

педагог, емдік дене тәрбиесі нұсқаушысы, музыкалық ырғақ бойынша педагог, әдіскер, тәрбиеші, медбике-массажист, тіркеуші қызметін жүзеге асырады.

 

Психологиялық-педагогикалық

түзеу кабинеттері қызметінің

үлгілік қағидаларына

қосымша

 

Нысан

 1. Төлқұжаттық бөлім

 1.1. Бала және оның отбасы туралы

мәліметтер

      Тегі:

___________________________________________________________________________

      Аты :

___________________________________________________________________________

      Әкесінің аты: ____________________________________________________________________

      ППТК-не келген күні

_____________________________________________________________

      Туған күні, айы, жылы

____________________________________________________________

      Мекенжайы ____________________________________________________________________-

      Телефоны

_______________________________________________________________________

      Ата-анасы

______________________________________________________________________

      Анасы __________________________________________________________________________

      Жасы

______________________________Білімі_______________________________________

      Жұмыс орны

____________________________________________________________________

      Әкесі ___________________________________________________________________________

      Жасы

______________________________Білімі_______________________________________

      Жұмыс орны

____________________________________________________________________

      Бала тәрбиесіне қатысатын басқа адамдар:

___________________________________________

      Білім беру ұйымдарына баруы:

_____________________________________________________

      Ана тілі

________________________________________________________________________

      Оқыту тілі

______________________________________________________________________

      Тұрмыстағы қолданыс тілі

_________________________________________________________

      Оқыту түрі: _____________________________________________________________________

      ПМПК қорытындысы

_____________________________________________________________

      Ата-анасының өтініші

____________________________________________________________

      ПМПК мамандарының ұсынысы ___________________________________________________

 1.2. Көрсетілетін түзету көмек

түрлерін есепке алу

      Баланың ТАӘ (бар болса)

      Қорытынды                                                       _________

       Мамандардың қызмет көрсететін уақыты:

      № кезең             ______/________             № кезең _____/________

Мемлекеттік білім беру стандарты аясында

көрсетілетін түзету көмегінің түрлері

Ұсынылған

Орындалған

Айына көрсетілетін қызмет саны

Сабақтың ұзақтығы

Айына көрсетілетін қызмет саны

Қаңтар

Ақпан

Наурыз

Сәуір

Мамыр

Маусым

Шілде

Тамыз

Қыркүйек

Қазан

Қараша

Желтоқсан

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

Толық күндік топтарға бару





























Қысқа мерзімді топтарға

бару





























Жеке логопедтің сабақтары





























Шағын топтық логопедтің

сабақтары





























Арнайы педагогтің сабағы

(жеке)





























Арнайы педагогтің сабағы

(шағын топтық)





























Психологтың сабағы (жеке)





























Психологтың сабағы (шағын

топтық)





























Отбасына кеңес беру





























Музыкалық-ырғақтық

сабақтар (шағын топтық)





























Психофизикалық жағдайды

командалық бағалау





























Әлеуметтік

педагогтің/қызметкердің кеңес беруі





























ЕДШ дәрігері

Жылына 2 рет

























Невролог дәрігері

Жылына 2 рет

























ЕДШ (шағын топтық)





























ЕДШ (жеке)





























Педиатр-дәрігер

Көрсеткіш бойынша

























Физиотерапевт дәрігері

Көрсеткіш бойынша

























Массаж

Көрсеткіш бойынша

























Физиоемдеу

Көрсеткіш бойынша

























      Басшы: ________________

 1.3. Көрсетілетін түзету

көмек түрлерін есепке алу

       Баланың ТАӘ (ол болған кезде) ____________________________________________________

      Қорытынды:

____________________________________________________________________

       Жауапты маман _________________________________________________________________

       Мамандардың қызмет көрсететін уақыты: ______ - ________дейін

                                           ______

- ________ дейін

Мемлекеттік білім беру стандарты аясында көрсетілетін түзету

көмегінің түрлері

Ұсынылған

Орындалған

Айына көрсетілетін қызмет саны

Сабақтың ұзақтығы

Айына көрсетілетін қызмет саны

Қаңтар

Ақпан

Наурыз

Сәуір

Мамыр

Маусым

Шілде

Тамыз

Қыркүйек

Қазан

Қараша

Желтоқсан

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

Толық күндік топтарға бару





























Толық емес күндік топтарға

бару





























Жеке логопедтің сабақтары





























Шағын топтық логопедтің

сабақтары





























Арнайы педагогтің сабағы

(жеке)





























Арнайы педагогтің сабағы

(шағын топтық)





























Психологтың сабағы (жеке)





























Психологтың сабағы (шағын

топтық)





























Отбасына кеңес беру





























Музыкалық-ырғақтық

сабақтар (шағын топтық)





























ЕДШ дәрігері





























Невролог дәрігері





























ЕДШ (шағын топтық)





























ЕДШ (жеке)





























Педиатр-дәрігер





























Физиотерапевт дәрігері





























Массаж





























Физиоемдеу





























Командалық бағалау





























ПМПК кеңес беруі





























      Басшы ________________

 1.4 Баланың болу есебі

Кезең нөмірі

Жоспарланған болу уақыты

Жеке дамыту бағдарламасындағы өзгерістер

Себептері

Маманның қолы









      Басшы ________________

 2. Бала туралы ақпаратты жинау

 2.1 Бала дамуының қысқаша тарихы

      Қимыл-қозғалыс дамуы:

      Басын ұстау:______ отыру:______

еңбектеу: _______ жүру_______ай

      Сөйлеу тілінің дамуы

_____________________________________________________________

      Былдыр:

________________________________________________________________________

      Ересек адамның сөзін түсіну:

______________________________________________________

      Сөздерді айту: ___________________________________________________________________

      Алғашқы сөз тіркестері:

___________________________________________________________

      Психикалық дамуы:

      Жандану кешені

_________________________________________________________________

      Ұқыптылық пен өзіне-өзі қызмет

көрсетуі ___________________________________________

      Затпен алғашқы іс-әрекеттері

______________________________________________________

      Процесуалды ойын

_______________________________________________________________

      Оқиғалы ойын

___________________________________________________________________

      Оқиғалы-рөлдік ойын:

____________________________________________________________

      Отбасы анамнезі:

________________________________________________________________

 Жеке бағдарлама бойынша

жұмыс істейтін мамандар:

Мамандар

ТАӘ (болған жағдайда)

Қолы

Жауапты маман





 Психолог





Арнайы педагог





Логопед





Невролог дәрігері





ЕДШ дәрігері





Емдік дене шынықтыру

мұғалімі





Музыкалық ырғақ жөніндегі

педагог





Педиатр





Физиотерапевт





Массажист





Әлеуметтік педагог





Тәрбиеші - педагог





 2.2. Психофизикалық дамуын бағалау хаттамасы

(баланың еркін іс-әрекеті мен берілген тапсырмаларға реакциясын сипаттау)

Мамандар құрамы

Өткізу уақыты

Келісемін

Қолы



























































































 2.3 Түзете-дамыта оқытудың басталу кезеңіндегі баланың психофизикалық даму жағдайы

_____________________________________________

       2.3.1 Дамудың әлеуметтік жағдайы (балалар мен ата-аналар қатынасының ерекшелігі,

      отбасының ішкі қарым-қатынас ерекшелігі, отбасыдан тыс жағдайдағы қарым-қатынас

  ерекшелігі)______________________________________________________________________

      2.3.2 Сөйлеу тілінің дамуы:

       (артикуляция

аппаратының жағдайы, дыбыс шығару, фонетикалық есту қабілеті, импрессивті,

       экспрессивті

сөйлеу тілі, буындық құрылым, байланыстырып сөйлеу тілі, ауызша және

      жазбаша сөйлеу

тілі)__________________________________________________

      2.3.3 Білім мен іс-әрекетті орындау

тәсілдерінің қоры

      (түсінік пен білім қоры, ойын,

заттық әрекет, конструктивті әрекет)______________________

      2.3.4 Өзіне өзі қызмет көрсету

дағдылары____________________________________________

 3. Түзете-дамыту бағдарламасы

      Бағдарламаның құрылу уақыты:_____

ТАӘ (бар болса) _______________________

      Жасы_______________________

      Мамандар (бейіні)

______________________________________________

Оқу кезеңі

Түзетудің негізгі мақсаттары

Міндеттері

Мақсатқа жету









 4. Түзету сабақтары кезеңі аяқталған кездегі баланың психофизикалық даму жағдайы (I кезең, II кезең, III кезең)

Кезең нөмірі

Психофизикалық даму жағдайы

Маманның қолы







      Басшы ____________________

                                                Бекітемін:

"____"            20__ж.

     

                                          Әдіскер

(қолы) ________________

 5. Түзету көмегінің

нәтижелері

      5.1 Балдық бағалау (1 – нашарлау; 0

– өзгеріссіз, 1 – жақсару; 2 – мақсаттың толық

      орындалмауы, 3 – мақсаттың

орындалуы): ___________________________________________

      Түзете-оқытудың аяқталу күні

_____________________________________________________

      Қайда жіберілді (шығарылуы)

______________________________________________________

      5.2. Мамандардың қорытындысы:

     

________________________________________________________________________________

     

________________________________________________________________________________

      ________________________________________________________________________________

     

________________________________________________________________________________

     

________________________________________________________________________________


© 2012. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің

"Республикалық құқықтық ақпарат орталығы" ШЖҚ РМК

Просмотров: 817


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст