Ақмола облысы білім басқармасы "Астрахан ауданы, Астрахан ауылы, № 15 психологиялық - педагогикалық түзету кабинеті" коммуналдық мемлекеттік мекемесі
КГУ "Кабинет психолого-педагогической коррекции №15, село Астраханка, Астраханский район" Управления образования Акмолинской области

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

«Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу» мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

13.02.2018

          Ақмола облысы әкімдігінің

            2015

жылғы 11 маусымдағы

    № А-6/265

қаулысымен

    бекітілді

 

«Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік

бейімдеу»  мемлекеттік көрсетілетін қызмет регламенті

 

1. Жалпы ережелер

 

1. «Дамуында проблемалары

бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу» мемлекеттік көрсетілетін қызмет (бұдан әрі –

мемлекеттік көрсетілетін қызмет)

Ақмола облысының  оңалту

орталықтарымен, психологиялық-педагогикалық түзету кабинеттерімен (бұдан әрі – көрсетілетін қызметті беруші) көрсетіледі. 

2.  Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нысаны: қағаз түрінде.

3.  Нысан бойынша анықтама беру мемлекеттік

қызметтің нәтижесі болып табылады.

Мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін ұсыну

нысаны: қағаз түрінде.

 

 

2. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде көрсетілетін қызметті берушінің

құрылымдық бөлімшелерінің (қызметкерлерінің) іс-қимыл тәртібін сипаттау

 

4.               

Мемлекеттік қызмет алу үшін көрсетілетін қызметті алушы Қазақстан

Республикасы Білім және ғылым министрінің 2015

жылғы 8 сәуірдегі № 174 қаулысымен бекітілген «Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және

әлеуметтік бейімдеу» мемлекеттік

көрсетілетін қызмет стандартының 9-тармағында көрсетілген құжаттарды

ұсынады.

        5. Мемлекеттік қызмет көрсету процесінің құрамына кіретін әр

рәсімнің (әрекеттің) мазмұны, оның орындалу мерзімінің  ұзақтығы:

1)               

көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттарды қабылдауды, оларды

тіркеуді жүзеге асырады  – 10 минут.

Нәтижесі – құжаттарды басшылыққа жолдайды;

2)      

көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы құжаттармен танысады

–   10 минут. Нәтижесі -  жауапты орындаушыға шарт жасау үшін құжаттарды жолдайды;

3)      

көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы шарт жасайды, көрсетілетін қызметті алушының

ата-анасымен оқу кестесін белгілейді, балалар мен жасөспірімдердің психикалық –

физикалық жағдайының және білім беру ұйымдары құрған оқу жоспарының негізінде,

белгілі бір жеке-дамыту бағдарламасын әзірлейд – 20

минут.  Нәтижесі- оқуға бару

кестесі, ұсыныстарды жүзеге асыру үшін мамандарға жолдама;

4)      

көрсетілетін қызметті берушінің мамандары көрсетілетін қызметті алушыға көрсетілетін қызметті

алушының жеке мүмкіндіктері мен ерекшеліктерін ескере отырып, ұсыныстар береді – 20 минут. Нәтижесі – 

нысан бойынша анықтама беру.

Мүмкіндігі шектеулі балаларды

психологиялық-медициналық педагогикалық түзету және әлеуметтік оңалту

курстарынан өту мерзімі- күнтізбелік 90 күннен күнтізбелік 365 күнге дейін.

 

 

3.    

Мемлекеттік қызмет көрсету процесінде құрылымдық

бөлімшелер (қызметкерлер) мен көрсетілетін қызметті берушінің өзара іс-қимыл

тәртібін сипаттау

 

6.                    

Мемлекеттік

қызмет көрсету процесіне қатысатын көрсетілетін

қызметті берушінің құрылымдық бөлімшелерінің (қызметшілерінің) тізбесі:

1)               

көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы;

2)               

көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы;

3)               

көрсетілетін қызметті берушінің мамандары.

7.               

Әрбір

рәсімнің ұзақтылығын көрсете отырып, құрылымдық бөлімшелер (қызметшілер) арасында

рәсімдердің (іс-қимылдың) кезеңділігін сипаттау:

1)      

көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы құжаттарды қабылдауды, оларды

тіркеуді жүзеге асырады – 10 минут;

2)      

көрсетілетін қызметті берушінің басшылығы құжаттармен танысады

–   10 минут;

3)      

көрсетілетін қызметті берушінің жауапты орындаушысы шарт жасайды, көрсетілетін қызметті алушының

ата-анасымен оқу кестесін белгілейді, балалар мен жасөспірімдердің психикалық –

физикалық жағдайының және білім беру ұйымдары құрған оқу жоспарының негізінде,

белгілі бір жеке-дамыту бағдарламасын әзірлейді – 20

минут;

4)      

көрсетілетін қызметті берушінің мамандары көрсетілетін қызметті алушыға көрсетілетін қызметті

алушының жеке мүмкіндіктері мен ерекшеліктерін ескере отырып, ұсыныстар береді – 20 минут.

           Мемлекеттік көрсетілетін қызмет беру процесінде көрсетілетін қызметті беруші рәсімдерінің (іс-қимылдарының), құрылымдық

бөлімшелерінің (қызметшілерінің) кезеңділігін толық сипаттау, осы регламенттің

қосымшасына сәйкес мемлекеттік көрсетілетін қызмет

берудің бизнес-процесінің анықтамалығында көрсетіледі.

 

 

«Дамуында

проблемалары

бар

балалар мен жасөспірімдерді

оңалту және әлеуметтік

бейімдеу»

мемлекеттік көрсетілетін қызметтің

регламентіне қосымша

 

  «Дамуында проблемалары бар балалар мен жасөспірімдерді оңалту және әлеуметтік бейімдеу»  мемлекеттік қызмет көрсетудің бизнес-процестерінің

анықтамалығы 

 

Мемлекеттік қызмет көрсету процесі (барысы, жұмыс

ағыны)

Қызмет алушы

ҚФБ 1-топ

ҚФБ 2-топ

ҚФБ 3-топ

 

көрсетілетін қызметті

берушінің жауапты

орындаушысы шарт жасайды, көрсетілетін қызметті алушының ата-анасымен

оқу кестесін белгілейді, балалар мен жасөспірімдердің

психикалық – физикалық жағдайының және білім беру ұйымдары құрған

оқу жоспарының негізінде, белгілі бір

жеке-дамыту бағдарламасын әзірлейді–20 минут

көрсетілетін қызметті

берушінің жауапты

орындаушысы құжаттарды қабылдауды, оларды тіркеуді жүзеге

асырады – 10 минут

көрсетілетін қызметті берушінің

басшылығы құжаттармен танысады –  

10 минут

көрсетілетін қызметті берушінің

мамандары қызметті алушыға ұсыныстар береді–20 минут

 

 

*ҚФБ    - құрылымдық-функционалдық бірлік: көрсетілетін

қызметті берушінің құрылымдық бөлімшесінің (қызметкерлерінің) өзара іс-қимылдары;

 

 

               

           

Просмотров: 444


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст